بازار یابی اینترنتی و سرفصل هزینه های آن

 

در پست های قبلی مروری داشتیم بر اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی و بازاریابی اینترنتی بعنوان فرصتهای نوین کسب و کار و کذب های به دور از واقعیت سئو و مجموعه ای از اسرار آن و سئوی جدید پس از گوگل پنگوئن، گوگل پاندا و مرغ مگس خوار و وعده ها و شکست های سئو و تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) و بازاریابی چیست و متشکل از چه اجزایی است؟ و سئوی کلاه سیاه و تفاوت آن با سئوی کلاه سفید و پنج روش جهت حفظ رتبه سایت مورد نظر در نتایج موتورهای جستجو و انواع بازاریابی شامل شخصی و سازمانی و خدماتی و بررسی اصول اولیه طراحی سایت استاندارد و توسعه فروش عادی (Normal marketing) و بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) و 10  شیوه ساده و کم هزینه بازاریابی برای کسب درآمدهای خرد و هدف گذاری فروش در توسعه فروش و بازاریابی در این پست به بازار یابی اینترنتی و سرفصل هزینه های آن می پردازیم با ما همراه باشید:

 

Social Media یا رسانه های اجتماعی یا سوشال چیست؟

به نوعی از وبسایت ها که به دو صورت " صفحات وب" و " نرم افزارهای ارتباطی" و با هدف ارتباطات بین انسانی ، ایجاد می شوند،اطلاق می شود.

برخی از انواع فضاها مانند: فروم ها یا همان تالار گفتگو ، وبلاگ ها و... نیز رایگان در اختیار عموم قرار گرفته و امکان ارتباط سراسری برای هرقوم ونژادی را جهت تبادل اندیشه و فرهنگ ها فراهم می نمایند.

 

Social marketing یا همان بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟

سوشال مارکتینگ  (Social marketing ) عبارتست از معارفه کالا یا خدمات با استفاده کاربردی از فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی

نکته مهمی که در این فضاها وجود دارد امکان کسب درآمد از آنها بدون نیاز به وجود سایت است که برای دستیابی به این امر نیاز به برقراری ارتباط با یک مشاور زبده و دریافت راهکارهای استاندارد و قابل استفاده در این محیط کافی می باشد.

Social Media Optimization / Search Marketing Optimization بهینه سازی شبکه های اجتماعی

بازاریابی اینترنتی با رویکرد جستجوی وب چیست؟

برای دستیابی به اهدافی نظیر: بهینه سازی جایگاه سوشال در موتور های جستجو ( SMO ) و نیز افزایش و تسریع بهینه سازی وب سایت ( SEO ) با هدف توسعه فروش یا بازاریابی اینترنتی ، بوسیله بهینه سازی اطلاعات داخلی شبکه های اجتماعی را " بازاریابی اینترنتی با رویکرد جستجوی وب" می گویند.

 

بازار یابی اینترنتی و سرفصل هزینه های آن
                        بازار یابی اینترنتی و سرفصل هزینه های آن

 

 

مزایای فرآیند " بازاریابی اینترنتی با رویکرد جستجوی وب ":

  • فراهم آوری بازاری جدید و رقابتی در فضای شبکه های اجتماعی که دارای اصول منحصر به فردی می باشند.

  • کمک به بهینه سازی جایگاه وب سایت موردنظر در موتور های جستجو همچون گوگل (google.com) یا

بینگ (www.bing.com)

هیچ گونه وجهی بابت حضور در هیچ کدام از شبکه های اجتماعی پرداخت نمی شود لیکن این حضور اگر با هدف بازاریابی در این فضاها و سرعت پاسخ گوی خود هزینه ها به عنوان یک نگاه بازاریابی اینترنتی باشد ، نیازمند هزینه های جزئی است.

اما در نهایت این را بدانیم که تمامی هزینه های مرتبط با سوشالها با توجه به اینکه طول عمر بسیار طولانی تر از هر نوع تبلیغ دیگری را دارند به صرفه اقتصادی می باشد.

 

منابع:

شبکه اجتماعی: ویکی پدیا شبکه اجتماعی

وب سایت: وب سایت ای پیج تولید کننده وب سایت اصولی با رعایت سئو 

 post/13

 ویکی پدیا (بازاریابی شبکه های اجتماعی): Social media marketing , Web_page ,Communication_softwareSocial_marketing  , Search Marketing Optimization 

 Social Media Optimization , SMO  , SEO 

 

در پست بعدی با شما پیرامون سبک رهبری شما چیست ؟ (مزایا و خصوصیات و ویژگی سبک ها) صحبت خواهیم کرد. هر روز ساعت 21 منتظر پست های جدید ما باشید.

 

هدف گذاری فروش در توسعه فروش و بازاریابی

 

در پست های قبلی مروری داشتیم بر اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی و بازاریابی اینترنتی بعنوان فرصتهای نوین کسب و کار و کذب های به دور از واقعیت سئو و مجموعه ای از اسرار آن و سئوی جدید پس از گوگل پنگوئن، گوگل پاندا و مرغ مگس خوار و وعده ها و شکست های سئو و تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) و بازاریابی چیست و متشکل از چه اجزایی است؟ و سئوی کلاه سیاه و تفاوت آن با سئوی کلاه سفید و پنج روش جهت حفظ رتبه سایت مورد نظر در نتایج موتورهای جستجو و انواع بازاریابی شامل شخصی و سازمانی و خدماتی و بررسی اصول اولیه طراحی سایت استاندارد و توسعه فروش عادی (Normal marketing) و بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) و 10  شیوه ساده و کم هزینه بازاریابی برای کسب درآمدهای خرد در این پست به هدف گذاری فروش در توسعه فروش و بازاریابی می پردازیم با ما همراه باشید:

 

هدف گذاری فروش - گام اول  نقطه مقصد

عدم تشخیص دقیق مقادیر تمایل به توسعه فروش منجر به ابهام درباره میزان لزوم به تلاش زمانی، سرمایه نقدی، ابزار تبلیغاتی و جامعه مقصود خواهد بود.

هدف گذاری فروش - گام دوم  اهداف دقیق

مشخص شدن اهداف و مقاصد فروش مرحله بعدی پس از تشخیص لزوم نقشه تجاری در راستای دستیابی به موفقیت می باشد که قطعا مقادیر فروش به پتانسیل های موجود بستگی بسیار زیادی نیز دارند.

 

هدف گذاری فروش
هدف گذاری فروش

 

به عنوان مثال نمی شود عنوان کرد که هدف فروش ما متشکل از فروش تمامی محصولات موجود طی مدت زمان ده روز با نرخ سود 10% خواهد بود.

زیرا حتی در صورتی که ما تمامی پتانسیل بالفعل مورد نیاز برای این میزان فروش (شامل مشتریان کافی، کارمندان مورد نیاز برای این میزان فروش و نیز سامانه های اطلاع رسانی مورد نیاز برای اطلاع رسانی این فروش به مخاطبین) را داشته باشیم نیز سایر اجزاء مانند پتانسیل های فضای کافی، ابزارهای حمل کالا تا مقصد مخاطبین و بسیاری المان های دیگر باید در نظر گرفته شود.

مسلما اگر سازمانی از بنده حقیر درخواست نماید تا کلّ محتوای انبار آنها را طی دو ماه کاری تخلیه نمایم پیشنهاد خواهم داد تا این موجودی را با شرایط تسویه 6 تا 12 ماهه به مخاطبان {نمایندگان گروه A} (که از اعتبار کافی برخوردار هستند) ارائه نماییم (( که صد البته این پیشنهاد از طرف مدیریت رد خواهد شد )) زیرا آسیب عادت فروش های بعدی نیز در پی خواهد داشت .

از طرفی گاهی میزان فروش نیازمند پتانسیل های بالفعل خاصی نیز هست. برای تشریح بیشتر عرایض بنده کافی است در اینترنت این عبارت را سرچ کنیم:

هجوم مردم به فروشگاه های اروپا بابت تخفیفات فروش ویژه کریسمس

با جستجوی این عبارت فیلمهای متعددی از حملات مردم و خریداران به فروشگاه ها و آسیب های بسیار زیاد به خود ساختمان فروشگاه و نیز محصولات و حتی درگیری فیزیکی مردم با یکدیگر بر سر خرید یک محصول با تخفیف ویژه را خواهیم دید!

 

در پست بعدی با شما در مورد بازار یابی اینترنتی و سرفصل هزینه های آن صحبت خواهیم کرد. هر روز ساعت 21 منتظر پست های جدید ما باشید.

10  شیوه ساده و کم هزینه بازاریابی برای کسب درآمدهای خرد

 

در پست های قبلی مروری داشتیم بر اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی و بازاریابی اینترنتی بعنوان فرصتهای نوین کسب و کار و کذب های به دور از واقعیت سئو و مجموعه ای از اسرار آن و سئوی جدید پس از گوگل پنگوئن، گوگل پاندا و مرغ مگس خوار و وعده ها و شکست های سئو و تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) و بازاریابی چیست و متشکل از چه اجزایی است؟ و سئوی کلاه سیاه و تفاوت آن با سئوی کلاه سفید و پنج روش جهت حفظ رتبه سایت مورد نظر در نتایج موتورهای جستجو و انواع بازاریابی شامل شخصی و سازمانی و خدماتی و بررسی اصول اولیه طراحی سایت استاندارد و توسعه فروش عادی (Normal marketing) و بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) در این پست به 10  شیوه ساده و کم هزینه بازاریابی برای کسب درآمدهای خرد می پردازیم با ما همراه باشید:

 

شیوه های الهام گرفته شده از کارآفرینان ممتاز که منجر به رونق کسب و کار می شوند عبارتند از:

  1. اعطای وسایل رایگان

بنیانگذاران شرکت فروزن پینتی (Frozen Pints)، در نمایشگاه ها و بازارهای محلی کشاورزان حضور یافته و بوسیله راهکاری ساده یعنی فراهم آوری زمینه امتحان رایگان طعم بستنی تولیدی خود ،به بازرار کار خود رونق بخشیدند . به نحوی که با این ترفند مشتریان در فروشگاه محلی به صف ایستاده و سفارشاتی هم دادند تا فروشگاه برایشان ارسال کند.

  1. شرکت در برنامه های اجتماعی

بنیان گذار گروه طراحی وب بلا (Bella web design) به نام " دزایر اسکیلز " متخصص شبکه ای است که بطورتقریبی در تمامی مراسمات شر خود مشارکت کرده و این امر سبب می شود تا افراد نیازمند به متخصص از او به عنوان اولین گزینه یاد کنند.

  1. اجرای برنامه های اختصاصی خود

در صورت نبودن علاقه به مشارکت در برنامه ها  ،آنهارا متناسب با سلایق شخصی تنظیم کنید.

کسی که یکی از موفق ترین برنامه های تحت شبکه را در آتلانتا بوجود آورده " دارا بروستین" نام دارد.

40 برنامه ای که دارا ی قابلیت ارتباطی با سایر کارآفرینان جوان بوده و در سایر شهرها گسترش یافته و در حال ایجاد نمایندگی می باشد، توسط " آتلانتا آندر فورتی Atlanta under ”  ابداع گشته است.

 

10 شیوه ساده
                                10 شیوه ساده و کم هزینه بازاریابی 

 

  1. پذیرا بودن رهبری یک سازمان

"رهبری" مهمترین راز بهره گیری مطلوب از یک تیم یا موسسه می باشد .

  1. پادکست خود را ایجاد کنید

می توانید به سهولت با پراهمیت نشان دادن داستان زندگی و موفقیت مردم که خیلی علاقمند به بازگویی آن هستند در برنامه پخش پادکست، ارتباطی مهم و سریعی ایجاد کرده و همچنین به موضوع موردعلاقه خود دستیابی داشته باشید.

به عنوان مثال: تاد شنیک مدیر Dreamland Interactive به مصاحبه با سایر تاجران اشتغال داشته و کسی است که برنامه پادکست خود را بوجود آورد.

  1.  سودمندی و همیاری

اکثرمالکان عرصه تجارت های خرده پا ،بویژه زمانی که سیستم آنها از نرم افزارهای ساده ای مانند EXCEL  به نرم افزارهای تخصصی مانند حسابداری تغییر کاربری می دهند، تلاش خود را بر سامان دهی امور مادی می گذارند.

  1.  ارسال هفتگی ایمیل

ارسال یک ایمیل پرمحتوا ساده ترین راهکار برای حفظ روابط فروشنده با خریداران خود می باشد.

۸. دلیلی برای انجام کارشخصی

هر سال در روز زمین پاک ،مری هیستم مدیر گروه LAN Systems ، یک برنامه مهمانی با هدف جمع آوری لوازم الکترونیکی فرسوده برگزار می کند که در آن اشخاص یکی از لوازم الکترونیکی فرسوده خود را  همراه خودشان می آورند. این مراسم باعث  برقراری و حفظ روابط با مشتریان فعلی و احتمالی شده و همچنین موجب پیشگیری مبدل شدن این لوازم به زباله می شود.

  1.  حمایت از یک سازمان مردم نهاد

حمایت از یک سازمان محلی هزینه چندانی برای یک سال محسوب نمی شود ، اگر هزینه های تبلیغ رو در رو را در نظر بگیرید.

شرکتهایی که حامی سازمانهای مطلوب شرکت کنندگان می باشند، توو ذهن آنها برای همیشه ماندگارند.

 

  1. انتخاب هدایای مناسب و ارزشمند

آخرین شیوه از 10  شیوه ساده و کم هزینه انتخاب هدایای مناسب و ارزشمند است . زمانی که موسسه تصمیم به اهداء هدایا دارد ،مطمئن شوید که هدایایی را انتخاب کنید که مشتریان خیلی راحت آنها را دور نیانداخته و یا در روی میز کار و یا کیف آنها گم نشوند.

 

در پست بعدی با شما در مورد هدف گذاری فروش در توسعه فروش و بازاریابی صحبت خواهیم کرد. هر روز ساعت 21 منتظر پست های جدید ما باشید.

بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing)

 

در پست های قبلی مروری داشتیم بر اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی و بازاریابی اینترنتی بعنوان فرصتهای نوین کسب و کار و کذب های به دور از واقعیت سئو و مجموعه ای از اسرار آن و سئوی جدید پس از گوگل پنگوئن، گوگل پاندا و مرغ مگس خوار و وعده ها و شکست های سئو و تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) و بازاریابی چیست و متشکل از چه اجزایی است؟ و سئوی کلاه سیاه و تفاوت آن با سئوی کلاه سفید و پنج روش جهت حفظ رتبه سایت مورد نظر در نتایج موتورهای جستجو و انواع بازاریابی شامل شخصی و سازمانی و خدماتی و بررسی اصول اولیه طراحی سایت استاندارد و توسعه فروش عادی (Normal marketing) در این پست به بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) می پردازیم با ما همراه باشید:

 

 

وجود تبلیغات تاثیر گذار در موقعیتی هدفمند در تمامی فضاهای دارای بار پتانسیل اینترنتی را " بازاریابی اینترنتی " می گویند.

مثال: بیش از ده سو شال، بیست وبلاگ، دویست و پنجاه وب سایت آگهی و ….

 

Internet Marketing
Internet Marketing

 

مجموعه و زیر مجموعه ها :

توسعه فروش به انگلیسی:( Sale Development)

فرایند دستیابی به بالاترین درصد یا مقادیر فروش یا چگونگی میزان موردنظر تسویه حساب فروشنده کالا را "  توسعه فروش " می گویند.

سوشال مارکتینگ به انگلیسی:( Social marketing)

وجود استفاده ابزاری رایگان از شبکه های اجتماعی  (facebook, google+, Linkedin, instagram, twitter, pinterest, &... ) یا به عبارت دیگر سوشال ها به ترتیبی که به بالارفتن ارتباط خریداران با فروشنده شود را " سوشال مارکتینگ " می گویند.

قطعا هرکدام ازین فضاها قدرت پرداختن به امر فروش، بصورت جداگانه و بدون وابستگی را دارا می باشند.

فکس مارکتینگ به انگلیسی:  (FAX Marketing)

قابلیت ارسال انبوه فکس از طریق امکانات سامانه های ویژه آن توسط فروشنده  مانند: fax.ir را " فکس مارکتینگ " می گویند.

مسلما این شیوه در جهت دستیابی به برندی خاص موثر خواهد بود.

ایمیل مارکتینگ به انگلیسی: ( Email marketing)

قابلیت بهره گیری از پنل های ویژه ارسال ایمیل انبوه جهت دستیابی به اهداف بازاریابی اینترنتی را " ایمیل مارکتینگ " می گویند.

مثال پنل ویژه: activecampaign.com

بازاریابی پیامکی به انگلیسی: ( Text Message Marketing )

امروزه توانایی ارسال گسترده پیامک همراه با حفاظت اصولی و تاثیر آن بر فروشرا با توجه به وجود شرایط سایکو سایبرنتیک (روان شناسی رفتار خریدار) "  بازاریابی پیامکی " می گویند.

بلاگ  مارکتینگ به انگلیسی:  (Blog Marketing )

تاثیر گذاری وبلاگ علاوه بر تبلیغات همراستا به منظور محصولات یا خدمات و عرضه مستقیم بدون تداخل وب سایت قادر به ارائه اطلاعات رایگان فروشنده به عنوان نوعی وبسایت ، جهت بهینه سازی جایگاه وب سایت در جستجو ( سئو ) را " بلاگ  مارکتینگ  " می گویند.

بازاریابی محتوا به انگلیسی:( Content marketing )

چگونگی عرضه مطالب به شکلی گیرا و موثر بر کاربر در تمام فضاهای مذکور به منظور ایجاد سهولت و شتاب ارتباط بین خریداران و فروشنگاه را " بازاریابی محتوا " می گویند.

از یک سو تاثیر گذاری و از سوی دیگر، رعایت استاندارد های مطلوب موتورهای جستجوی معتبر دنیا مانند گوگل ( Google.com ) یا بینگ ( Bing.com ) توسط این شیوه بازاریابی درنظر گرفته می شود.

نرم افزارهای ارتباطی به انگلیسی: (Communications software )

ارائه تمامی جزئیات کالا یا هرگونه اطلاعات موردنظر به کاربران توسط وب سایت ها یا نرم افزارها به شکل انبوه را " سامانه های ارتباطی " می گویند.

به عنوان مثال:   &telegram, viber, whats app...&

 

در پست بعدی با شما در مورد 10  شیوه ساده و کم هزینه بازاریابی برای کسب درآمدهای خرد صحبت خواهیم کرد. هر روز ساعت 21 منتظر پست های جدید ما باشید.

توسعه فروش عادی (Normal marketing)

 

در پست های قبلی مروری داشتیم بر اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی و بازاریابی اینترنتی بعنوان فرصتهای نوین کسب و کار و کذب های به دور از واقعیت سئو و مجموعه ای از اسرار آن و سئوی جدید پس از گوگل پنگوئن، گوگل پاندا و مرغ مگس خوار و وعده ها و شکست های سئو و تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) و بازاریابی چیست و متشکل از چه اجزایی است؟ و سئوی کلاه سیاه و تفاوت آن با سئوی کلاه سفید و پنج روش جهت حفظ رتبه سایت مورد نظر در نتایج موتورهای جستجو و انواع بازاریابی شامل شخصی و سازمانی و خدماتی و بررسی اصول اولیه طراحی سایت استاندارد در این پست به توسعه فروش عادی (Normal marketing) می پردازیم با ما همراه باشید:

به فعالیت های موفقی که به "بالابردن مقادیرفروش" می انجامد،اطلاق می گردد.

نمونه ای فعالیت هایی که به "توسعه فروش" منجر می شوند، عبارتند از:

  • شیوه خرید از طریق طرح های تشویقی ( Remarketing)

  • ارائه محصولات به شیوه ارائه پکیج با تعرفه کم

  • ارائه محصول با روش های ساده تر خرید مانند: چک بلند مدت و امثالهم (Retargeting)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

میان توسعه فروش ساده و توسعه فروش اینترنتی تفاوت هایی رویت می شود که به قرار زیر است:

 

آنلاین مارکتینگ یا توسعه فروش اینترنتی  (Online Marketing)

نوعی از فروش محصول که پاره ای از آن توسط مشتری بصورت آنلاین {درگاه} و به واسطه تمامی تسهیلات موجود آن انجام شود.

 

توسعه فروش عادی
توسعه فروش عادی

 

 انواع مزایای توسعه فروش اینترنتی (آنلاین مارکتینگ) :

  • فروش نقدی

  • فروش 24 ساعته

  • فروش بدون محدوده جغرافیایی

 

1-  عرضه یا فروش نقدی کالا یا خدمات

بطور کل بوسیله اینترنت و فضای مجازی به فروش رساندن محصول یک فروش نقدی محسوب می شود، بدین معنا که بطور قطع الیقین نخست وجه را دریافت نموده وسپس به ارسال کالا اقدام خواهید کرد و طبیعتا هیچ خریداراینترنتی نیز انتظار خرید اعتباری محصولات را در ذهن خود نخواهد داشت.

2- عرضه یا فروش 24 ساعته کالا یا خدمات

هرگز خرید اینترنتی برای خریدار و فروشنده محدودیت زمانی نخواهد داشت وخریداران می توانند در هر ساعتی از شبانه روز محصولات موردنظر خود را تهیه نمایند، تنها تجهیز وب سایت به درگاه واریز وجه نقد جهت پروسه فروش کفایت می کند.

3-عرضه یا فروش بدون محدوده جغرافیایی کالا یا خدمات

دهکده جهانی " در حال حاضر در سراسر دنیا فراگیر و همگان با آن آشنا شده اند که خریداران می توانند از طریق آن با کالا یا خدمات موردنظر خود مواجه شده و در صورت نیاز به تهیه آن بواسطه فضای آنلاین اقدام کنند.

 

در پست بعدی با شما در مورد بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) صحبت خواهیم کرد. هر روز ساعت 21 منتظر پست های جدید ما باشید.

بررسی اصول اولیه طراحی سایت استاندارد

 

در پست های قبلی مروری داشتیم بر اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی و بازاریابی اینترنتی بعنوان فرصتهای نوین کسب و کار و کذب های به دور از واقعیت سئو و مجموعه ای از اسرار آن و سئوی جدید پس از گوگل پنگوئن، گوگل پاندا و مرغ مگس خوار و وعده ها و شکست های سئو و تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) و بازاریابی چیست و متشکل از چه اجزایی است؟ و سئوی کلاه سیاه و تفاوت آن با سئوی کلاه سفید و پنج روش جهت حفظ رتبه سایت مورد نظر در نتایج موتورهای جستجو و انواع بازاریابی شامل شخصی و سازمانی و خدماتی در این پست به بررسی اصول اولیه طراحی سایت استاندارد می پردازیم با ما همراه باشید:

 

  • سادگی

عوامل ازبین برنده فواید سایت :

-----------------------------------------------

  • بهره گیری از object و زرق و برق های فاقد ضرورت

  • بهره گیری از scrip های ناهنجار مانند: ماوس دنباله دار، ساعت متحرک، پیغام های خوش آمد گویی و . . .

 

عوامل فوق تنها منجر به موارد زیر در سایت می شود:

------------------------------------------

  • افت سرعت

  • اخلال در یافتن مطالب اصلی

  • ظاهر ناخوشایند

 

راهکار:

پیوسته اجتناب از هرج ومرج و به کارگیری طراحی های سبک،ساده ومفید

 

بررسی اصول اولیه طراحی سایت
بررسی اصول اولیه طراحی سایت

 

 

  • وسط بودن صفحه

شکل صفحه قالب سایت های بزرگ و مفید Center بوده و جز در موارد استثنا نباید چینش صفحه سایت را در چپ و راست قرار داد.

  • جدا کردن قسمت بنر سایت

در شرایطی که از منوی افقی استفاده می شود، سعی بر قرارگیری مرزی بین  بنرسایت و باقی اجزاء قرار داده شود.

  • گرادیانت

بهره گیری از " گرادیانت " ، از نظر روان شناسی و برپایه پژوهشات انجام شده ،دارای تاثیرات بسزا،مثبت وفراوانی بر جلب توجه  کاربران می باشد.

می توان "بنر سایت" را به عنوان مکانی برای بیشترین استفاده از "گرادینت"ها مدنظر قرار داد.

  • Navigation Bar

علاوه بر سادگی باید منوی دستیابی به صفحات زیرمجموعه سایت، گویای تمامی بخش های آن بوده به شکلی که کاربران، در سریعترین زمان وبدون سردرگمی به صفحه موردنظر خود دست یابند.

  • لوگو

انتخاب رنگ مناسب برای سایت  یکی از پرچالش ترین نکاتی است که طراحان با آن مواجه می باشند.

فاقد زیبایی مطلوب بودن لوگوی برخی از موسسات در اکثر مواقع موجب محدودسازی طراح هنگام کار می شود.

باید از رنگ لوگو در جهت استفاده از رنگ قالب سایت الگوبرداری و در نهایت 2 یا 3 رنگ در کنار رنگ های مصرفی لوگو به کارگرفته شود.

  • شعار سایت

نوع فعالیت سایت ،توسط " شعار یا sLogon" آن معلوم شده و این حائز اهمیت فراوانی است که کاربران در نخستین بار ورود به سایت و مواجه با مطالب ، متوجه اهداف آن شوند ،درغیراینصورت منجر به بستن وراحت گذشتن از صفحات، توسط آنها می شود.

بنابراین شعار سایت را بصورت مختصر و خوانا برروی بنر درج کنید.

  • فلش

جلوه گری و کار آمدی بیشتر سایت به بهره گیری صحیح ومناسب از فلش بستگی دارد.

ترغیب یا جلوگیری استفاده از فلش با توجه به نوع فعالیت مشتری،یکی از وظایف طراح آن می باشد.

  • Reflections

Reflections " نیز همانند " گرادیانت ها "بسیار توجه کاربران را نسبت به سایت موردنظر جلب می کنند.

برخی از موارد ذکر شده فوق مانند: شعارسایت " شماره7 " جزء استانداردهای web 2.0 نیستند لیکن تبعات مثبتی را با رعایت آنها در طراحی می توان بدست آورد.

 

در پست بعدی با شما در مورد توسعه فروش عادی (Normal marketing) صحبت خواهیم کرد. هر روز ساعت 21 منتظر پست های جدید ما باشید.

انواع بازاریابی شامل شخصی و سازمانی و خدماتی

در پست های قبلی مروری داشتیم بر اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی و بازاریابی اینترنتی بعنوان فرصتهای نوین کسب و کار و کذب های به دور از واقعیت سئو و مجموعه ای از اسرار آن و سئوی جدید پس از گوگل پنگوئن، گوگل پاندا و مرغ مگس خوار و وعده ها و شکست های سئو و تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) و بازاریابی چیست و متشکل از چه اجزایی است؟ و سئوی کلاه سیاه و تفاوت آن با سئوی کلاه سفید و پنج روش جهت حفظ رتبه سایت مورد نظر در نتایج موتورهای جستجو در این پست به انواع بازاریابی شامل شخصی و سازمانی و خدماتی می پردازیم با ما همراه باشید:

بازاریابی از نوع شخصی (Personal Marketing)

بازاریاب موفق قادر به شناساندن صحیح توانایی های خود، قبل از شروع هر نوع عملکرد بازاریابی  در راستای کالا یا موسسه ای خاص می باشد.

تمامی عملیات در راستای ایجاد، حفاظت یا تحول طرز بینش و نتیجه گیری رقیبان و سایرین نسبت به شخص ، شناساندن و عرضه مزایا و توانمندی خود به اشخاصی که خواستار ونیازمند آن می باشند را " بازاریابی شخصی" می گویند.

"بازاریابی شخصی"  علاوه بر شخصیت های خاص مانند: سیاسی، ورزشی، هنری، ادبی و علمی نیز میتواند توسط سایر افراد هم استفاده و بر هر موضوعی تاثیرگذار باشد.

افزایش اعتماد به نفس، امید و کامیابی ثمره این نوع بازاریابی است.

باید در این نوع بازاریابی با شگردها، فنون و شیوه های اجرای آن آشنا شده و لزوم حد اعتدال را در نظر گرفت.

افراد با استعداد، متخصص و دارای ایده هایی ارزشمند که می توانستند جوابگوی مایحتاج شخصی و اجتماعی بسیاری باشند، در اثر عدم توانمندی بازاریابی، فعالیت هایی معدود داشته یا گوشه گیر و نا امید در راه مانده اند.

 

انواع بازاریابی
انواع بازاریابی

 

بازاریابی از نوع سازمانی (Company Marketing)

تمام عملیاتی که نسبت به سازمان سبب ایجاد ، تحول یا حفاظت از نحوه القاء ، برخورد ونتیجه گیری مخاطبین می شود را " بازاریابی سازمانی" می گویند.

بازاریابانی که قادربه شناساندن سازمان بطور صحیح دراجتماع و ارائه شرحی از آن می باشند را با نام" مسئولین روابط عمومی" می شناسند.

در این سازمان باید در راستای بهبود بخشی و ارزیابی تجسم افراد نسبت به سازمان تلاش کرد.

بازاریابی از نوع خدماتی (Marketing services)

مدیران در این نوع بازاریابی فعالیت آنچنانی ندارند لیکن پذیرفتن اساس بازاریابی توسط شرکت های خدماتی و بنا کردن برنامه های خود برمبنای عنصر چهارگانه بازاریابی سبب دستیابی آنها به نتایج مثبت شده است.

در همه جوامع امروزی مقادیر به کارگیری و اشتغال خدماتی افزایش یافته است و شکوفایی بیشتری در نتیجه تجارب وعملیات پیچیده حاصل می گردد.

 

در پست بعدی با شما در مورد بررسی اصول اولیه طراحی سایت استاندارد صحبت خواهیم کرد. هر روز ساعت 21 منتظر پست های جدید ما باشید.

 

 

مراجع و مواخذ:

  1. Personal Marketing

  2. عملکرد بازاریابی
  3. Company Marketing

  4. Marketing services

پنج روش جهت حفظ رتبه سایت مورد نظر در نتایج موتورهای جستجو

در پست های قبلی مروری داشتیم بر اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی و بازاریابی اینترنتی بعنوان فرصتهای نوین کسب و کار و کذب های به دور از واقعیت سئو و مجموعه ای از اسرار آن و سئوی جدید پس از گوگل پنگوئن، گوگل پاندا و مرغ مگس خوار و وعده ها و شکست های سئو و تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) و بازاریابی چیست و متشکل از چه اجزایی است؟ و سئوی کلاه سیاه و تفاوت آن با سئوی کلاه سفید در این پست به پنج روش جهت حفظ رتبه سایت موردنظر در نتایج موتورهای جستجو می پردازیم با ما همراه باشید:

پنج روش جهت حفظ رتبه سایت موردنظر در نتایج موتورهای جستجو

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نکته 1:  اساس هرنوع عملکرد اینترنتی، ایجاد یک منبع نامتغیر به منظور ترافیک سایت می باشد.

نکته 2:  باید مالکان سایت ها ، اطلاعات خودرا به دلیل دگرگونی دائمی قوانین سئو ، بروز نگه‌دارند.

 

پنج روش
پنج روش

۱- بروز رسانی سریع و دائم

برخلاف اعتقاد برخی سایت به بروز رسانی احتیاج داشته و این فرضیه که سایت به بروز رسانی نیاز ندارد، از متداول ترین اشتباهات مالکان است، زیرا پیوسته الگوریتم‌های جستجو بطور همزمان کیفیت و تازگی مطالب را بررسی می کند.

جایگاه سایت با اعتقاد کهنه تنها قرارگیری متن در سایت از دست می رود و باید برای حفظ این جایگاه ،درون محتوا از عکس و ویدئو بهره برد.

ضمنا می توان با تغییر و بهبود آراستگی سایت، کاربران را بیشتر ماندگار کرد.

2- افزایش سرعت

یکی از کهن ترین شیوه های جلب توجه موتورهای جستجو بویژه گوگل و درنظرگیری آن در رتبه بندی، افزایش ویژگی سرعت می باشد.

بیشتر جستجوها برروی گوشی همراه انجام داده می شود لذا در این صورت بیشتر سایت ها با کاهش سرعت مواجه می شوند.

بالارفتن شتاب وب سایت ها خوشبختانه به استخدام متخصص ندارد.

شیوه های آموزشی جهت افزایش شتاب سایت:

۳- گستردگی لینک‌های با کیفیت

حداکثرخطایی که مالکان سایت ها به آن دچارمی شوند این است که درعوض دادن بهاء نسبت به کیفیت لینک ها، به مقادیر آن ارج می نهند.

*گوگل قادر به شناسایی لینک های نامرتبط  سایت ها است.

لینک های نامرتبط با موضوع سایت ، باعث قرارگیری آن در فهرست سیاه موتورهای جستجو می شوند زیرا آنها خواهان ورود و مطالعه کاربران در صورت مفیدی سایت می باشند.

۴- به کارگیری صحیح لینک های داخلی و خارجی

لینک‌های داخلی برخلاف تصور عموم، می‌توانند از اهمیت بالاتری نسبت به داد و ستد لینک داشته باشند.

گوگل در صورت رویت ارسال لینک توسط سایت موردنظر به دیگر سایت های معتبر ،قادر به شناسایی ارتباط سایت با آنها است.

پیوسته از ارائه محتوای مناسب ،معتبر و مفید به کاربران توسط صفحات خارجی اطمینان حاصل کنید.

هنگام لینک کردن یک پست مرتبط با سایت به لینک های دیگردر بهبود جایگاه کلمه کلیدی موردنظر بسیار تاثیرگذار است.

هنگام ارائه صحیح لینک های داخلی سبب آشنایی مطلوب تر گوگل با فحوای سایت و افزایش زمان ماندگاری و مطالعه بیشتر کاربران می شود.

مشابه لینک های خارجی، نباید استفاده وافری از لینک های داخلی شود.

۵- تولید و بروزرسانی شبکه‌های اجتماعی

مقادیر دقیق تاثیر شبکه های اجتماعی مناسب بر رتبه سایت محرز نیست و تنها وجود آنها باعث افزایش اعتبار سایت نزد موتورهای جستجو گشته همچنین دریافت لینک از صفحات اجتماعی سبب لینک سایت موردنظر به سایر وبسایت های معتبر می شود.

در صورت استقبال و بازنشر مطالب سایت در شبکه های اجتماعی این امر سبب افزایش بازدید کاربران از آن می شود.

شیوه های افزایش بازدید مطالب سایت در شبکه های اجتماعی:

  • افزودن گزینه اشتراک گذاری به مطالب

  • تشویق کاربران به اشتراک گذاری بوسیله عباراتی از جمله: درصورت‌ مفید بودن این مطلب ،آن را به اشتراک بگذارید.

  • پیشنهاد یک سرویس رایگان در صورت انتشار مطالب به کاربران در شبکه‌های اجتماعی

 

در پست بعدی با شما در مورد انواع بازاریابی شامل شخصی و سازمانی و خدماتی صحبت خواهیم کرد. هر روز ساعت 21 منتظر پست های جدید ما باشید.

 

 

منابع و مواخذ:

  1. بروز رسانی

  2. لینک‌

  3. Internal Links

  4. External links

  5. شبکه‌های اجتماعی

  6. خدمات میزبانی پر سرعت

  7. CDN

  8. شبکه ارائه محتوا

 

سئوی کلاه سیاه و تفاوت آن با سئوی کلاه سفید

در این پست به موضوع سئوی کلاه سیاه و تفاوت آن با سئوی کلاه سفید می پردازیم با ما همراه باشید؛ در پست های قبلی نیز مروری داشتیم بر اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی و بازاریابی اینترنتی بعنوان فرصتهای نوین کسب و کار و کذب های به دور از واقعیت سئو و مجموعه ای از اسرار آن و سئوی جدید پس از گوگل پنگوئن، گوگل پاندا و مرغ مگس خوار و وعده ها و شکست های سئو و تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) و بازاریابی چیست و متشکل از چه اجزایی است؟ 

یکی از شگردهای سئوی کلاه سیاه، تکرار مکرر و غیرطبیعی واژگان کلیدی یا " Keyword Stuffing" می باشد.

دلیل عدم ارزش قائل شدن برای محتوای "کلید واژه های متا" توسط الگوریتم های موتورهای جستجو (Search engine algorithms) این است که اکثرا این روش مورد استفاده آنها می باشد.

به کارگیری این روش در مدتی کوتاه، سایت مورد نظر را در رتبه های بالای موتورهای جستجو قرار می دهد اما دیری نمیگذرد که توسط موتورهای جستجو بالاخص گوگل (Google.com) شناسایی و منهدم می شود.

یکی از عوامل ضروری در سایت بهره گیری از واژگان کلیدی می باشد و می توان بدون روش های نادرستی چون "Keyword Stuffing" آن را انجام داد.

می توان با استفاده از کلمات کلیدی طویل تر و چند گانه مربوط با موضوع وبسایت موردنظر به محتوای با کیفیتی رسید.

برای جلب توجه موتورهای جستجو و فهماندن محتوای سایت موردنظر به آن نیازی به تکرر واژگان کلیدی نیست.

کافیست تنها برای جلب توجه و تفهیم محتوای سایت مدنظربه موتورهای جستجو ، بطور مثال: از واژگانی نظیر (شیر) که دارای بار معنایی گوناگونی می باشد، بهره برد.

تفاوت سئوی کلاه‌سفید و سئوی کلاه‌سیاه

در روش "سئوی کلاه سفید" ،سعی بر فراهم آوری جایگاه مطلبوب تر برای سایت در نتایج جستجو ، با رعایت قوانین و مقررات مربوطه بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) و توجه به نیاز کاربران است.

دلیل بهره گیری موسسات و برندهای معتبر از روش" سئوی کلاه‌سفید " امکان افزایش ماندگاری سایت دراولین برگه نتایج موتورهای جستجو می باشد.

برخلاف "سئوی سفید" ، روش "سئوی سیاه" تنها بر موتورهای جستجو متمرکز است به صورتی که این نوع سئو هدفی جز رسیدن فوری به صفحات اول جستجو ندارد .

 

سئوی کلاه سیاه
سئوی کلاه سیاه

 

شیوه های زیر در "سئوی کلاه سیاه" رایج است:

  • بهره گیری از کلیدواژه های تکراری یا نامرتبط با محتوای سایت

  • تغییر محتوای سایت های رتبه بالا در صفحات نتایج

 

معمولا این شیوه توسط موسسات و افرادی که قصد رسیدن به صفحات را دارند به کار گرفته می شود که نتیجه برایشان کوتاه مدت خواهد بود زیرا پس از مدت شناسایی و از لیست حذف خواهند شد.

 

در پست بعدی با شما در مورد پنج روش جهت حفظ رتبه سایت مورد نظر در نتایج موتورهای جستجو صحبت خواهیم کرد. هر روز ساعت 21 منتظر پست های جدید ما باشید.

 

 

منابع:

کلید واژه های متا

الگوریتم موتورهای جستجو

گوگل

کلمات کلیدی

www.google.com

Keyword stuffing

Search engine algorithms

 

بازاریابی چیست و متشکل از چه اجزایی است؟

 

در پست های قبلی مروری داشتیم بر اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی و بازاریابی اینترنتی بعنوان فرصتهای نوین کسب و کار و کذب های به دور از واقعیت سئو و مجموعه ای از اسرار آن و سئوی جدید پس از گوگل پنگوئن، گوگل پاندا و مرغ مگس خوار و وعده ها و شکست های سئو و تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) در این پست به موضوع بازاریابی چیست و متشکل از چه اجزایی است؟ می پردازیم با ما همراه باشید:

 ‌نزدیک سازی ‌تمامی ‌عملیات مشارکت‌ ‌در ‌مسیر عرضه بیشتر را " بازاریابی" می نامند.

در اصل نوع تعاریف ما از "بازاریابی" اهمیتی ندارد آنچه که مسلم و حائز اهمیت است،این است درنظر داشته باشیم که نمی توان  ‌بدون ‌"بازاریابی" ‌در ‌جهان ‌مدرن ‌امروزی  ‌به ‌فعالیت ‌اقتصادی ‌ادامه ‌داد و مهمتر از آن "تبلیغات" مشابه "بازاریابی" نیست و تعریف صحیح"بازاریابی" عرضه اجناس یا خدمات مطلوب  در بازار و نرخ مناسب است.

ضمنا نباید "بازاریابی" را با " عملیات کوتاه مدت تبلیغاتی" یکسان گرفت،" بازاریابی " مربوط به تمامی مشاغل می شود و معمولا با عرضه کالا و مسائل تبلیغاتی مربوطه اشتباه گرفته می شود.

بازاریابی ‌چیست؟

مبحث "بازاریابی" مرتبط با بازار و خریداران آن می باشد و باید اهداف یک موسسه برای دستیابی به موفقیت برمبنای ایده آل مشتری و نیاز بازار قرار گیرد و بر این اساس یکی از وسایل و ابزارآلات مدیریت ،"بازاریابی" می باشد.

"بازاریابی" مشتمل بر اجزایی از جمله موارد زیر است:

  • محصولات ‌نوآورانه ‌

  • ارزیابی ‌آرا

  • ‌حضور ‌بروشوری ‌

  • حضور ‌اینترنتی ‌

  • داشتن ‌مجلات ‌مخصوص ‌مشتریان

  • داشتن ‌برنامه‌های ‌خبری

  • قیمت‌های ‌منطقی

 

بازاریابی چیست
بازاریابی چیست ؟

 

باید جهت معارفه متناسب یک موسسه تمامی بخش های شرکت از جمله: ‌اهداف، ‌محصولات، ‌نگرش‌ها ‌و ‌کنش‌ها با یکدیگر هماهنگ و همسو باشند.

علاوه بر فراهم بودن تمامی عوامل ذکر شده فوق، باید حضوری مستمر در عرصه داشت، ضمن اینکه انتشار به تنهایی کفایت نمی کند.

نمی توان ‌تنها بر شهرت یک موسسه متکی بود زیرا موقعیت بطور مدوام رو به دگرگونی و تغییر است.

درک "مفاهیم جامع" آن نکته ای ست که حائز اهمیت می باشد . لیکن "مفاهیم جامع" به چه معناست؟

نمایش تمایز موسسات با سایرین مستلزم به ‌داشتن مفاهیم ‌و تکتیک ‌هایی ویژه است.

زمانی که بنا ساختن حضور یک موسسه در بازار برمبنای مفهوم "ارتباط گرایش متقابل" باشد، پیروزی خود را در رقابت ها تضمین کرده است و مفهوم آن موضوعی جز  دارا بودن یک ترفند در جهت فراهم آوری ایده آل خریداران و راستا سازی ‌تمامی  مقاصد، ‌محصولات، ‌نگرش‌ها ‌و ‌کنش‌های موسسه  نیست.

 

در پست بعدی با شما در مورد سئوی کلاه سیاه و تفاوت آن با سئوی کلاه سفید صحبت خواهیم کرد. هر روز ساعت 21 منتظر پست های جدید ما باشید.

تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری )

 

در پست های قبلی مروری داشتیم بر اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی و بازاریابی اینترنتی بعنوان فرصتهای نوین کسب و کار و کذب های به دور از واقعیت سئو و مجموعه ای از اسرار آن و سئوی جدید پس از گوگل پنگوئن، گوگل پاندا و مرغ مگس خوار و وعده ها و شکست های سئو در این پست نگاهی داریم بر تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری ) با ما همراه باشید:

 

پژوهش هایی که ، بوسیله امکانات مرتبط پستی پرسرعت ، پیغام مراکز خرید و فروش، گفتگوی تلفنی و تیمی یکپارچه و... بر پایه می گیرند منجر به اخذ تصمیم های بازاریابی می شوند که پرهزینه و زمان بر بوده و تلاش و کوشش وافری را جهت دریافت دستاوردهای دقیق می طلبد.در اهداف مربوط به عملیات تجاری که ، "بازاریابی" و "خرید و فروش" در آنها بهم مرتبط اند ، اهمیت در پیش بینی ارتباط مابین متغیرهای" بازاریابی" و "واکنشی" وجود دارد.بطور مثال : یک خرده فروش باید قیمتی که با آن کالایی خاص را به فروش برساند ، تعیین نماید . یک تصمیم گیری اصولی خرده فروش را بر آن می دارد که رابطه بین قیمت کالا ( متغیر بازاریابی ) و تقاضای کالا ( متغیر واکنشی ) را در قیمت گذاریهای مختلف مورد توجه قرار دهد . حال مثال را پیچیده تر در نظر بگیرید ، وضعیتی را فرض کنید که خرده فروش احساس می کند که انجام تبلیغات برای کالا به در آمد فراینده ای منجر خواهد شد.

 

تحقیقات بازاریابی
تحقیقات بازاریابی

 

ممکن است این نوع تبلیغات به  صورت کاستن غیر دائم نرخ از طریق استفاده از" کوپن" بدست می آید، انجام شده و معین نمودن ارزش اعتبار" کوپن" قیمت تاثیرگذاری را که بواسطه آن اجناس به فروش می رسد تشخیص داده  وتاثیر این قیمت تنها زمانی مشخص می گردد که درخواست طی مراحل قیمت گذاری گوناگون معلوم باشد ، بنابراین تصمیم گیری مشکل تری خواهیم داشت اگر باقی تاثیرات مدنظر قرار داده شوند.

در صورتی که خرده فروشی موفق به فروش گونه های متفاوتی از اجناس شود ، کاستن بهای نمونه ای خاص به خریداران امکان ذخیره به مقدار زیاد ، آن جنس را در مدت زمان مراحل تبلیغ داده و منجر به کاهش عرضه جنسی که در مرحله تبلیغ در آمدهای خالص ثابت را دنبال می کند، می شود.

 

در پست بعدی با شما پیرامون مفهوم بازاریابی چیست و متشکل از چه اجزایی است؟ صحبت خواهیم کرد. هر روز ساعت 21 منتظر پست های جدید ما باشید.

وعده ها و شکست های سئو

 

در پست های قبلی مروری داشتیم بر اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی و بازاریابی اینترنتی بعنوان فرصتهای نوین کسب و کار و کذب های به دور از واقعیت سئو و مجموعه ای از اسرار آن و سئوی جدید پس از گوگل پنگوئن، گوگل پاندا و مرغ مگس خوار در این پست نگاهی داریم بر وعده ها و شکست های سئو  با ما همراه باشید:

 

درجه بندی عادی، معنادار و سالم

 

 

وعده ها و شکست های سئو
وعده ها و شکست های سئو

 

 تا امروز چه تعداد ایمیل از مکانی نامشخص ،برای دستیابی به رتبه 1 و بهترین حالت سایت دستگیرتون شده است؟

آیا از نظر شما سئو تقریبا به تجارت شباهت پیدا نکرده است؟

در ابتدای کار ،آژانس و مشاور هایشان انواع وعده ها را به مشتریان خود داده و کیفیت مطلوب فقط در همان ابتدای امر به وجود می آید و بعد از مدتی شاهد این هستید که سایت شما با اینکه با وجود 50 برچسب، رتبه 1 را کسب کرده است  منتها بازگشت سرمایه حادث نشده است. مانند: چرخه بی هدف و بی نتیجه همستر.

نهایتا متوجه این موضوع می شوید که معمولا آژانس های مذکور به بدترین شکل ممکن از شما کلاهبرداری می کنند.

بنده شخصا شاهد آن بوده ام  که اکثرا در صورت بررسی متوجه آن می شوند عملا کسی در رابطه با برچسب هایی که رتبه 1 را کسب کرده اند ،جستجو نکرده است و در هیچ زمانی برچسب هایی را که بر قیمت سایت موثرند را مورد توجه قرار نمی دهند.

باید برای رسیدن به موفقیت و جلوگیری از امر وعده ها و شکست های سئو نکات زیر را مورد توجه قرار داد:

  • دارا بودن سایت مناسب جهت تامین نیازهای فنی مربوط به دستیابی فهرست موتورهای جستجو

  • افزایش کیفیت محتوا و مطالب و نوشتن مطلب مرتبط با افرادی که کاربر سایت می باشند مانند:خریداران و کسانی که در فرآیند تبدیل قرار خواهند گرفت.

  • استفاده از برچسب های جذاب به جای برچسب های بررسی نشده

  • تمرکز بر کیفیت طبیعی رتبه بندی سایت

 

یقینا مواردی نظیر: بهینه سازی و افزایش رتبه سایت  مورد نیاز است ،

لیکن اگر مایل به بهینه سازی با هدف دستیابی به رتبه موردنظر خود هستید، این عمل شما همانند خریدن لاستیک دست دوم است که عملا با لاستیک قبلی تفاوتی نداشته ،لیکن جدید می باشد.

منظور این است که در هر صورت شما با کلمات جدید رتبه دریافت نموده اید منتها این رتبه به دستیابی مشتری نمی انجامد.

در صورت مشاهده موارد زیر در وعده های فروشنده باید از آن اجتناب کرد:

  • وعده دستیابی به رتبه 1

  • وعده تنها در چندماه تبدیل به 10یکی از رتبه برتر شدن

  • وعده خدمات ایجاد لینک

  • وعده رتبه گرفتن از طریق بهینه سازی انتشار اخبار

  • وعده بهینه سازی برچسب ها بدون بررسی

  • عدم تحقیق مفصل درباره برچسب های مرتبط با نیاز مشتری

  • عدم هماهنگ سازی رسانه های اجتماعی

 

 از جهتی دیگر

در صورت تمایل به شناسایی نشانه های ارائه دهنده گان مناسب بهینه سازی سایت به نکات زیر توجه کنید:

1-        پرسش درباره اهداف تجاری و نیازهای مشتری شما

2-        انجام تحقیقات اصولی و صحیح و هماهنگ سازی رسانه های اجتماعی و درآمدزا برای گزینش روش کار و دستیابی به بالاترین گنجایش سئوی موردنظر

3-        تمرکز روی رفع مشکلات فنی اثرگذار بر ویژگی اشتراک گذاری مطالب سایت در موتورهای جستجو

4-        عدم کفایت تحقیق به تنهایی ولزوم ارائه پیشنهادات و زمان بندی مطالب بعد از پژوهش

5-        لزوم همراهی کردن به عنوان عضوی از گروه یا انجام تمام خواسته های شما

6-        عدم تمرکز بر روی رتبه سایت و تمرکز بر نرخ تبدیلی بدست آمده از سایت

7-        ارائه وعده های واقع بینانه

*باید برای شخص توضیح داده شود که فرآیند سئو  راهی نست که بتوان یک شبه آنرا طی کرده و به مقصد رسید و شخص موردنظر باید برای مافوق و افراد تیم توضیح دهد که در این فاصله چه قادر به انجام چه عملیاتی می باشند؟

 

در پست بعدی با شما در خصوص تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری ) صحبت خواهیم کرد. هر روز ساعت 21 منتظر پست های جدید ما باشید.

سئوی جدید پس از گوگل پنگوئن، گوگل پاندا و مرغ مگس خوار

 

در پست های قبلی مروری داشتیم بر اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی و بازاریابی اینترنتی بعنوان فرصتهای نوین کسب و کار و کذب های به دور از واقعیت سئو و مجموعه ای از اسرار آن . در این پست با سئوی جدید پس از گوگل پنگوئن، گوگل پاندا و مرغ مگس خوار آشنا می شویم با ما همراه باشید:

راهنمای سرنخ های مهم وب مستر گوگل که هرچندوقت یکبار در سئوی جدید آپدیت شده و باعث درک و فهم بهتر شیوه گزینش سایت هایی که در صفحه اول نتایج گوگل به توسعه دهندگان سایت کمک می کنند عبارتند از:

  • بهینه سازی محتوای درون صفحه ای

موتورهای جستجو  ،در بخش های گوناگون سایت ، "کلید واژه ها" را دنبال می کنند.مانند:

- URL صفحه

- عنوان صفحه

-تگ های alt عکس

-اسم عکس

-تگ های عنوان

-متن

-لینک های داخلی (انکور تکست)

 

  • بهینه سازی فنی

قابلیت هایی که سایت ها ملزم به داشتن آن می باشند عبارتند از:

-پیوندهای متنی بدون شکست و قابل فهم

-شتاب بارگذاری بالای صفحات

-نقشه سایت XML

-کد های منظم (HTML5, CSS3)

-صفحات 302، 301 و 404 قابل استفاده

-طراحی واکنشی (بدون بهم ریختگی در موبایل و مرورگرهای مختلف)

  • کیفیت مطالب

-بیشترین تغییرات در الگوریتم ها

-مطالب کوتاه سایت برابر است با رتبه کمتر

-املا و دستور زبان صحیح

-جریمه ارسال مطالب مشابه در صفحات متخلف

-کلیدواژه ها

سئوی جدید پس از گوگل پنگوئن، گوگل پاندا و مرغ مگس خوار
سئوی جدید پس از گوگل پنگوئن، گوگل پاندا و مرغ مگس خوار

 

آوردن سایت های موجود به صفحه اول نتایج

در زمان ایجاد و گسترش مقرون به صرفه تر و تاثیرگذارتر سایت میتوان از بهینه سازی فنی و درون صفحه ای بهره لازم را برد و زمانی که سایت پیش از این ساخته شده، میتوان آنرا به امکاناتی مجهز نمود .

امروزه به دلیل افزایش گوشی های هوشمند محبوبیت شان نسبت به کامپیوتر بیشتر شده و کاربر باید برای نمایش فاقد بهم ریختگی سایت خود،باید آنرا یکبار دیگر طراحی کند.

راه حل موسساتی که آمادگی لازم جهت این کار را ندارند این است که متون موجود در صفحات را بوسیله ویرایش و قرار دادن عکس های بهینه شده بروز رسانی کنند.

   استفاده از وبلاگ ها

یکی از راههای تاثیرگذار برای افزایش رتبه سایت و بالا آمدن در صفحه نتایج گوگل، ساخت یک وبلاگ و اضافه کردن آن به سایت موردنظر و سپس ارسال مطلب بصورت منظم می باشد.

هر کدام از پست های وبلاگ یک صفحه سایت را ساخته که گوگل آنرا فهرست می کند.

 

در پست بعدی با شما در خصوص وعده ها و شکست های سئو صحبت خواهیم کرد. هر روز ساعت 21 منتظر پست های جدید ما باشید.

کذب های به دور از واقعیت سئو و مجموعه ای از اسرار آن

 

در پست های قبلی با اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی و بازاریابی اینترنتی بعنوان فرصتهای نوین کسب و کار آشنا شدیم. در این پست به سراغ گام بعدی یعنی آشنایی با کذب های به دور از واقعیت سئو در این مسیر میرویم.

هیچ چیزی در این کار بطور قطع و یقین نمی باشد و تنها مجموعه ای از افسانه ها و اسرار و کذب های به دور از واقعیت سئو پدیدار گشته زیرا شیوه و اصول "سئو" از گمان و شایعه لبریز است.

برای کمک به تشخیص واقعیت از کذب های به دور از واقعیت سئو چند نکته دروغین بزرگ را برایتان بازگو میکنیم تا ناآگاهانه فریب نخورید:

  • تراکم کلیدواژه ها

  • متاتگ ها

  • تاثیر مثبت تبلیغات گوگل بر نتایج طبیعی سایت

  • بی اهمیتی پیوندها

  • سایر خدمات جستجوگرها

کذب های به دور از واقعیت سئو
کذب های به دور از واقعیت سئو

تراکم کلیدواژه ها

این گزینه یکی از متداول و مشهورترین دروغ های سئو و در باور عامه اعتقاد بر این است که تکرار بارها و بارهای یک کلید واژه در متن تا حدی که کلا مرتبط با کلمه مدنظر بشود.

با وجود مخالفت های فراوان همچنان بین پیشنهادات مشاوران سئو با آن مواجه می شویم.

گرچه ممکن است درصدی از آن صحت داشته باشد اما در اصل باید کلیدواژه ها(برچسب) صحیح و به موقع استفاده شوند و از وارد کردن اجباری آنها به درون متن خودداری گردد.

متاتگ ها

در زمانهای گذشته لزوم قرارگیری "متاتگ های کلیدواژه "برای موتورهای جستجو ، به علت عدم قابلیت تشخیص و دسته بندی صحیح نوشته های صفحات بوجود آمد و به دلیل زیاده روی عامه اینترنت پراز صفحات هرز شده و نهایتا این تکنیک به لیست روشهای بلااستفاده سئو پیوست.

مهم: همچنان تگ های عنوان و توضیحات برای سئو مهم اند و تنها می توانید متاتگ های کلیدواژه را استفاده نکنید.

 

تاثیر مثبت تبلیغات گوگل بر نتایج طبیعی سایت

برخی درباره گوگل فرضیات بدبینانه ای می دهند که مثلا گفته می شود اگر جهت تبلیغات ،وجهی به گوگل پرداخته شود، نتایج طبیعی سایت تقویت می شود که در واقعیت دروغی بیش نیست و همچنین ازنظر عقلانی نیز گوگل نباید علاقه ای به این عمل نشان دهد زیرا در صورت قوی شدن سایت نیازی به تبلیغات کلیکی برای آن وجود ندارد.

برای اینکه متوجه شوید با جستجوی کلیدواژهای سایت ،در کدام قسمت نتایج می آید،تبلیغات گوگلی ابزار بسیار مناسبی هستند اما هرگز نمی توانید برای طبیعی شدن رتبه سایت به خودتان رشوه بدهید.

پیوندها اهمیتی ندارند

 

در صورت تمایل اطلاع از اهمیت ساخت و بهره مندی از پیوندها ، به ویدئوهای Google’s Matt Cutts سری بزنید زیرا درون یکی از این ویدئوها توضیح داده شده  که نتایج جستجو و رویت نتیجه ای که با یک مرتبه آزمایشی و بدون درنظر گرفتن پیوندها  انجام گرفت، باعث عدم حذف "پیوندها" شد.

ساختن "پیوند" کار بسیار سختی است و گوگل هم به نوبه خود به دلیل اینکه ریتبه سایت تنها بوسیله پیوندهایی که ارزشمند هستند،سخت گیری می کند.

این امر باعث دنبال کردن شبکه های اجتماعی به جای محسوب کردن لینک ها شده است.

اما تا زمانیکه گوگل راه حل مناسبی را جایگزین پیوندها کرده و آنرا ارائه ندهد،لینک ها همچنان حائز اهمیت هستند.

سایر خدمات موتورهای جستجو

از سال 80 به بعد نیازی به ثبت سایت در موتورهای جستجو نداشته و طبق اعلام موتورهای جستجو بزرگ هم دیگر نیازی به ثبت ندارند.

علارغم این مساله ما همچنان مجبور به ثبت سایت برای استفاده از بعضی خدمات آنها هستیم.

درکل این مساله را فراموش کرده و تمرکز خودرا بر گرفتن لینک از سایت های با کیفیت قرار دهید.

برای بالا آمدن سایت خود در فهرست نتایج،بیشتر از "پیوندها" کمک بگیرید.

 

در صورت استمرار تبعیت مشاور خود از این گونه افسانه ها ،سریعا آن شخص را تغییر داده و حداقل از عدم مصرف بی رویه وقت و سرمایه خود اطمینان حاصل کنید.

 

در پست بعدی با شما در خصوص سئوی جدید پس از گوگل پنگوئن، گوگل پاندا و مرغ مگس خوار صحبت خواهیم کرد. هر روز ساعت 21 منتظر پست های جدید ما باشید.

بازاریابی اینترنتی بعنوان فرصتهای نوین کسب و کار

 

در پست قبلی با اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی آشنا شدیم. در این پست به سراغ گام بعدی یعنی آشنایی با بازاریابی اینترنتی بعنوان فرصتهای نوین کسب و کار در این مسیر میرویم.

تاریخچه

بازاریابی اینترنتی بعنوان فرصتهای نوین کسب و کار که شروع آن به ابتدای دهه 90 باز می گردد در آن زمان وبسایت ها به ارائه اطلاعات ، بوسیله فایل های متنی و به صورت ساده می پرداختند و تدریجا اضافه شدن گرافیک و بدنبال آن تبلیغات تصویری به سایت های گوناگون افزایش یافت و گام آخر استفاده از اینترنت در جهت سرعت بخشی به عرضه کالا و خدمات و تکامل تجارت آنلاین می باشد.

بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی

مزایا

انواع مزایا برای "بازاریابی اینترنتی" شامل موارد زیر است:

  • دسترسی وسیع و نامحدود اطلاعات

  • مقرون به صرفه بودن فروش آنلاین به علت عدم نیاز به نیروی کاری ،برای مالکین شرکت ها

 

کاربران قادرند در هر ساعت از شبانه روز براحتی به جستجوی کالاهای مدنظرشان و دریافت اطلاعات کاملی درباره آن با استفاده از اتصال به اینترنت بپردازند و درصورت نیاز و تمایل آنرا خریداری کنند.

بطور کل می توان بوسیله "بازاریابی اینترنتی" ، از بازاری کوچک و محلی به بازاری بزرگ و جهانی مبدل نمود.

محدودیت ها

بازاریابی اشکلاتی هم برای فروشندگان و خریداران ایجاد می کند از جمله:

  • سرعت پایین اینترنت

کاربران برای دانلود در صورت وجود تعداد صفحات و حجم بالای وبسایت شرکتی مواجه شوند،مشکلات عدیده ای خواهند داشت و باید بسیار تلاش کنند.

  • امکان لمس، بوییدن ، مزه کردن و بطورکل دیدن کالا پیش از خرید وجود ندارد.

برخی از فروشندگان زمینه بازاریابی اینترنتی، روش های مختلفی را برای جلب اعتماد مشتری و کم رنگ جلوه دادن این مشکلات در نظر می گیرند مانند: قرار دادن شرایط مرجوع نمودن کالا در خرید آنلاین برای مشتری

تاثیرات بر صنایع مختلف

بازار خدماتی نظیر :موسیقی، بانکداری ، خرید و فروش عتیقه تحت تاثیر زیادی از "بازاریابی اینترنتی" گرفته اند.

بسیاری از علاقمندان عرصه موسیقی از سایت های اینترنتی آهنگ های موردنظر خود را به جای خریدن CD تهیه می کنند.

صحبت در مورد قانونی یا عدم قانونی بودن دریافت فایل های موسیقی از طریق دانلود، در مدت های طولانی، بحث روز دست اندر کاران این صنعت محسوب می شد.

 

در پست بعدی با شما در خصوص کذب های به دور از واقعیت سئو و مجموعه ای از اسرار آن صحبت خواهیم کرد. هر روز ساعت 21 منتظر پست های جدید ما باشید.

اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی

نگرانی هایی در جهت مسائل اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی برای مصرف کنندگان تجارت آنلاین وجود دارد که موضوع بسیار مهمی است.

خریداران بسیاری به دلیل عدم اطمینان حفاظت از اطلاعات شخصی در سایت های مربوطه ،درباره خرید اینترنتی ، دچار تردید هستند .

این اواخر شرکت های مربوطه به شدت از تحویل هرگونه اطلاعاتی درباره مشتری خود اجتناب می کنند.

در هرحال خریداران آنلاین بسیاری از امکان قرارگیری اطلاعات شخصی خود به دیگر شرکت ها کاملا بی اطلاع می باشند که در اینصورت هرگونه راهی برای توقف انتقال این داده ها مسدود می شود.

در حال حاضر"پنهان سازی اطلاعات" یکی از روش هایی است که این اواخر بعضی شرکت ها برای رفع نگرانی های مشتریان خود و حفظ حریم شخصی ایشان استفاده می کنند و در زمینه "بازاریابی اینترنتی" کاربرد دارد.

در شیوه مذکور نوعی ترفند برای دستیابی به اطلاعات مشتریان وجود دارد به اینصورت که داده های کاربران به کدهایی مبدل می شوند که تنها با تایید شرکت مربوطه قابل بازبینی و گشودن می باشند.

یا به عبارتی رتبه حفاظت اطلاعات کاربران با قدرتمند شدن این سیستم افزایش می یابد.

 

طرح های تجاری و اشکال گوناگون بازاریابی اینترنتی

 

 

اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی
اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی

 

انواع مدل های تجاری "بازاریابی اینترنتی" به موارد زیر تقسیم بندی می شوند:

این عرضه با مدل اولیه یعنی " B۲C" آغاز به کار کرده و کم کم به مدل دوم یعنی " مدل B۲B" که پیچیده تر بود،ارتقاء یافت.

مدل سومی که به نام " peer-to-peer یا P۲P" رواج کمتری نسبت به مدل های قبل دارد که بصورت معاوضه یا اشتراک گذاری اجناس بین مشتریان انجام می گیرد.

نمونه ای از سایت راه اندازی شده با این طراحی" peer-to-peer یا P۲P"، سایتی با عنوان " Kazaa" می باشد که عملکرد آن برپایه اشتراک گذاری گونه های متنوع فایل مانند: موسیقی، فیلم، متن و غیره توسط کاربران است.

 

در پست بعدی با شما در خصوص بازاریابی اینترنتی بعنوان فرصتهای نوین کسب و کار صحبت خواهیم کرد. هر روز ساعت 21 منتظر پست های جدید ما باشید.