بازار یابی اینترنتی و سرفصل هزینه های آن
در پست های قبلی مروری داشتیم بر اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی و بازاریابی اینترنتی بعنوان فرصتهای نوین کسب و کار و کذب های به دور از واقعیت سئو و مجموعه ای از اسرار آن و سئوی جدید پس از گوگل پنگوئن، گوگل پاندا و مرغ مگس خوار و وعده ها و شکست های سئو و تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) و بازاریابی چیست و متشکل از چه اجزایی است؟ و سئوی کلاه سیاه و تفاوت آن با سئوی کلاه سفید و پنج روش جهت حفظ رتبه سایت مورد نظر در نتایج موتورهای جستجو و انواع بازاریابی شامل شخصی و سازمانی و خدماتی و بررسی اصول اولیه طراحی سایت استاندارد و توسعه فروش عادی (Normal marketing) و بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) و 10 شیوه ساده و کم هزینه بازاریابی برای کسب درآمدهای خرد و هدف گذاری فروش در توسعه فروش و بازاریابی در این پست به بازار یابی اینترنتی و سرفصل هزینه های آن می پردازیم با ما همراه باشید:
Social Media یا رسانه های اجتماعی یا سوشال چیست؟
به نوعی از وبسایت ها که به دو صورت " صفحات وب" و " نرم افزارهای ارتباطی" و با هدف ارتباطات بین انسانی ، ایجاد می شوند،اطلاق می شود.
برخی از انواع فضاها مانند: فروم ها یا همان تالار گفتگو ، وبلاگ ها و... نیز رایگان در اختیار عموم قرار گرفته و امکان ارتباط سراسری برای هرقوم ونژادی را جهت تبادل اندیشه و فرهنگ ها فراهم می نمایند.
Social marketing یا همان بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟
سوشال مارکتینگ (Social marketing ) عبارتست از معارفه کالا یا خدمات با استفاده کاربردی از فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی
نکته مهمی که در این فضاها وجود دارد امکان کسب درآمد از آنها بدون نیاز به وجود سایت است که برای دستیابی به این امر نیاز به برقراری ارتباط با یک مشاور زبده و دریافت راهکارهای استاندارد و قابل استفاده در این محیط کافی می باشد.
Social Media Optimization / Search Marketing Optimization بهینه سازی شبکه های اجتماعی
بازاریابی اینترنتی با رویکرد جستجوی وب چیست؟
برای دستیابی به اهدافی نظیر: بهینه سازی جایگاه سوشال در موتور های جستجو ( SMO ) و نیز افزایش و تسریع بهینه سازی وب سایت ( SEO ) با هدف توسعه فروش یا بازاریابی اینترنتی ، بوسیله بهینه سازی اطلاعات داخلی شبکه های اجتماعی را " بازاریابی اینترنتی با رویکرد جستجوی وب" می گویند.
مزایای فرآیند " بازاریابی اینترنتی با رویکرد جستجوی وب ":
-
فراهم آوری بازاری جدید و رقابتی در فضای شبکه های اجتماعی که دارای اصول منحصر به فردی می باشند.
-
کمک به بهینه سازی جایگاه وب سایت موردنظر در موتور های جستجو همچون گوگل (google.com) یا
بینگ (www.bing.com)
هیچ گونه وجهی بابت حضور در هیچ کدام از شبکه های اجتماعی پرداخت نمی شود لیکن این حضور اگر با هدف بازاریابی در این فضاها و سرعت پاسخ گوی خود هزینه ها به عنوان یک نگاه بازاریابی اینترنتی باشد ، نیازمند هزینه های جزئی است.
اما در نهایت این را بدانیم که تمامی هزینه های مرتبط با سوشالها با توجه به اینکه طول عمر بسیار طولانی تر از هر نوع تبلیغ دیگری را دارند به صرفه اقتصادی می باشد.
منابع:
شبکه اجتماعی: ویکی پدیا شبکه اجتماعی
وب سایت: وب سایت ای پیج تولید کننده وب سایت اصولی با رعایت سئو
ویکی پدیا (بازاریابی شبکه های اجتماعی): Social media marketing , Web_page ,Communication_software, Social_marketing , Search Marketing Optimization
Social Media Optimization , SMO , SEO
در پست بعدی با شما پیرامون سبک رهبری شما چیست ؟ (مزایا و خصوصیات و ویژگی سبک ها) صحبت خواهیم کرد. هر روز ساعت 21 منتظر پست های جدید ما باشید.














