در پست های قبلی مروری داشتیم بر اقدامات امنیتی در بازاریابی اینترنتی و بازاریابی اینترنتی بعنوان فرصتهای نوین کسب و کار و کذب های به دور از واقعیت سئو و مجموعه ای از اسرار آن و سئوی جدید پس از گوگل پنگوئن، گوگل پاندا و مرغ مگس خوار و وعده ها و شکست های سئو و تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین (کامپیوتری) و بازاریابی چیست و متشکل از چه اجزایی است؟ و سئوی کلاه سیاه و تفاوت آن با سئوی کلاه سفید و پنج روش جهت حفظ رتبه سایت مورد نظر در نتایج موتورهای جستجو و انواع بازاریابی شامل شخصی و سازمانی و خدماتی و بررسی اصول اولیه طراحی سایت استاندارد و توسعه فروش عادی (Normal marketing) و بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing) در این پست به 10  شیوه ساده و کم هزینه بازاریابی برای کسب درآمدهای خرد می پردازیم با ما همراه باشید:

 

شیوه های الهام گرفته شده از کارآفرینان ممتاز که منجر به رونق کسب و کار می شوند عبارتند از:

  1. اعطای وسایل رایگان

بنیانگذاران شرکت فروزن پینتی (Frozen Pints)، در نمایشگاه ها و بازارهای محلی کشاورزان حضور یافته و بوسیله راهکاری ساده یعنی فراهم آوری زمینه امتحان رایگان طعم بستنی تولیدی خود ،به بازرار کار خود رونق بخشیدند . به نحوی که با این ترفند مشتریان در فروشگاه محلی به صف ایستاده و سفارشاتی هم دادند تا فروشگاه برایشان ارسال کند.

  1. شرکت در برنامه های اجتماعی

بنیان گذار گروه طراحی وب بلا (Bella web design) به نام " دزایر اسکیلز " متخصص شبکه ای است که بطورتقریبی در تمامی مراسمات شر خود مشارکت کرده و این امر سبب می شود تا افراد نیازمند به متخصص از او به عنوان اولین گزینه یاد کنند.

  1. اجرای برنامه های اختصاصی خود

در صورت نبودن علاقه به مشارکت در برنامه ها  ،آنهارا متناسب با سلایق شخصی تنظیم کنید.

کسی که یکی از موفق ترین برنامه های تحت شبکه را در آتلانتا بوجود آورده " دارا بروستین" نام دارد.

40 برنامه ای که دارا ی قابلیت ارتباطی با سایر کارآفرینان جوان بوده و در سایر شهرها گسترش یافته و در حال ایجاد نمایندگی می باشد، توسط " آتلانتا آندر فورتی Atlanta under ”  ابداع گشته است.

 

10 شیوه ساده
                                10 شیوه ساده و کم هزینه بازاریابی 

 

  1. پذیرا بودن رهبری یک سازمان

"رهبری" مهمترین راز بهره گیری مطلوب از یک تیم یا موسسه می باشد .

  1. پادکست خود را ایجاد کنید

می توانید به سهولت با پراهمیت نشان دادن داستان زندگی و موفقیت مردم که خیلی علاقمند به بازگویی آن هستند در برنامه پخش پادکست، ارتباطی مهم و سریعی ایجاد کرده و همچنین به موضوع موردعلاقه خود دستیابی داشته باشید.

به عنوان مثال: تاد شنیک مدیر Dreamland Interactive به مصاحبه با سایر تاجران اشتغال داشته و کسی است که برنامه پادکست خود را بوجود آورد.

  1.  سودمندی و همیاری

اکثرمالکان عرصه تجارت های خرده پا ،بویژه زمانی که سیستم آنها از نرم افزارهای ساده ای مانند EXCEL  به نرم افزارهای تخصصی مانند حسابداری تغییر کاربری می دهند، تلاش خود را بر سامان دهی امور مادی می گذارند.

  1.  ارسال هفتگی ایمیل

ارسال یک ایمیل پرمحتوا ساده ترین راهکار برای حفظ روابط فروشنده با خریداران خود می باشد.

۸. دلیلی برای انجام کارشخصی

هر سال در روز زمین پاک ،مری هیستم مدیر گروه LAN Systems ، یک برنامه مهمانی با هدف جمع آوری لوازم الکترونیکی فرسوده برگزار می کند که در آن اشخاص یکی از لوازم الکترونیکی فرسوده خود را  همراه خودشان می آورند. این مراسم باعث  برقراری و حفظ روابط با مشتریان فعلی و احتمالی شده و همچنین موجب پیشگیری مبدل شدن این لوازم به زباله می شود.

  1.  حمایت از یک سازمان مردم نهاد

حمایت از یک سازمان محلی هزینه چندانی برای یک سال محسوب نمی شود ، اگر هزینه های تبلیغ رو در رو را در نظر بگیرید.

شرکتهایی که حامی سازمانهای مطلوب شرکت کنندگان می باشند، توو ذهن آنها برای همیشه ماندگارند.

 

  1. انتخاب هدایای مناسب و ارزشمند

آخرین شیوه از 10  شیوه ساده و کم هزینه انتخاب هدایای مناسب و ارزشمند است . زمانی که موسسه تصمیم به اهداء هدایا دارد ،مطمئن شوید که هدایایی را انتخاب کنید که مشتریان خیلی راحت آنها را دور نیانداخته و یا در روی میز کار و یا کیف آنها گم نشوند.

 

در پست بعدی با شما در مورد هدف گذاری فروش در توسعه فروش و بازاریابی صحبت خواهیم کرد. هر روز ساعت 21 منتظر پست های جدید ما باشید.